onsdag 15 april 2015

Exempel på skolans misslyckande

Detta är skrivet av en person, som blivit rik, nästan över en natt. Men det är inte beroende på intellektuell briljans. Utländska ord invävda, svordom, fel tempus på verb. Men han kan ju sjunga? Nja, knappast det heller
"Hej!
Helvete vad nice det är att köpa kläder. Alltså varenda gång jag beställt kläder så känner jag glädje i kroppen haha. Jag MÅSTE vara beroende av det. Min farsa hatar när jag köper kläder och undrar om jag är dum i huvet när jag köper nya converse 1 gång i veckan. Men jag gillar känslan att ha på mig nya kläder.
Min farsa däremot köper 1 par skor om året, men BARA när han är i thailand för att det är så jävla billigt där.
Han berätta en gång att han köpte ett par skor för 1000 kr men hade sån ångest att efter 3 månader lämnade han tillbaka dom när dom gick sönder och fick nya. Detta hände ytterligare 3 gånger att någon söm gick sönder på skon, eller att den sprack, och han lämna då tillbaka skorna igen. Han kunde inte släppa tanken på att skorna hade kostat honom 1000 kr så efter 2 år när dom gick sönder en sista gång gick han tillbaka till affären och bad om pengarna tillbaka – vilket han också fick. HAHAHAHA… riktigt snål. Om jag lämnat tillbaka alla mina skor skulle jag vara rik idag =)
Jag har en sjukdom – att köpa sinnessjukt många skor."

Inga kommentarer: